sobota, 13 grudnia 2014

"Nie śpię, bo wysuszam lakier" ! - Ale to już było, czyli post o rewolucji lakierowej! :-)

Witajcie! :-)

Dawno nic nie wrzuciłam (ja to bym mogła coś opisywać co chwilę! Niestety, mam też inne obowiązki, a czas straaaasznie mi ucieka) :-)! W sumie ten post miałam już dawno w zamyśle i dokładnie wiedziałam, jaką tematykę w nim poruszę, więc jestem bardzo zadowolona, że wreszcie mam parę chwil dla bloga i mogę go Wam zamieścić :-).

Notka będzie o tematyce związanej z kategorią "paznokciową". :-)
Bohaterem dzisiejszego wpisu jest Top Coat- wysuszacz lakieru o imieniu Insta Dri firmy Sally Hansen. 
Zamknięty jest w opakowaniu mającym pojemność 13,3 ml (to dużo, buteleczka jest większa niż standardowy lakier do paznokci). Poza tym ma dosyć długi i wąski pędzelek, którym dobrze nakłada się warstwę wysuszacza i odmierza taką ilość produktu, jakiej akurat potrzebujemy. Podobno zawiera filtry, które mają zapobiegać wyblaknięciu koloru na paznokciach. Mi jednak wydaje się to zbędną rzeczą, jakoś nigdy nie widziałam, aby lakier (nawet bez jakiegokolwiek top coat'u) odbarwiał się od słońca. :-P Hmmmm... jakoś dla mnie to nie jest zauważalne. :-) Ponadto ma również wyrównywać powierzchnię paznokcia nawet w takich ekstremalnych warunkach, gdy nałożymy na nie brokat lub lakier piaskowy. :-)

Został mi on polecony na stronie Vinted.pl (gdzie wymieniam się rzeczami lub je sprzedaję- zachęcam, tak na marginesie, do zapoznania się z tym portalem ^^) jako rewolucyjny produkt! Ma on podobno zapobiegać odbijaniu się pościeli na niedoschniętym lakierze do paznokci (to jest moja zmora, ponieważ niemalże zawsze maluję paznokcie przed pójściem spać), utrwalać lakier, przedłużać jego trwałość oraz nadawać mu piękny połysk. Ponadto ma sprawiać, że lakier pod nim wyschnie w tempie 30 sekund!

Są to oczywiście obietnice producenta. Postaram się Wam teraz powiedzieć, jak po kilku użyciach wygląda to w rzeczywistości. A więc:

1) Odbijanie się pościeli

+ Nic takiego nie ma miejsca! Insta Dri rewelacyjnie wysusza lakier w króciutkim czasie i spisuje się na medal w tym temacie.

2) Wyrównanie powierzchni płytki paznokcia

+ Tutaj także zasługuje na 5+! Paznokcie są przyjemnie gładkie, czasami łapię się na tym, że je mimowolnie "głaszczę" :-P

3) Nadanie blasku paznokciom

+WOW! Poradził sobie rewelacyjnie z tym kryterium! Nadał moim paznokciom blask tafli wody :-) Wiele osób pytało mnie, czy noszę żel/hybrydę na paznokciach. Myślę, że te słowa mówią same za siebie ;-)

4) Konsystencja

+ Nie jest zbyt wodnisty, ani zbyt gęsty, przypomina zwykły lakier bezbarwny. Dla mnie to idealna formuła. Nakłada się ładnie, równo się rozkłada na płytce. Nie mam zastrzeżeń. Oby nie zgęstniał! ;-)

5) Wydajność

+ Jest wydajny. Użyłam go już cztery, no może pięć razy i zużyłam jakąś 1/8 opakowania. A nakładam go niemało na paznokcie :-). 

I to tyle z plusów. Niestety, są i jego minusy, o których teraz wspomnę.

1) Cena

- Niestety, kosztuje około 20 zł, często więcej (np. w Rossmannie). To trochę dużo (przynajmniej na moją studencką kieszeń). Zobaczymy, czy szybko zgęstnieje. Jeśli tak, niestety będę niezadowolona i uznam tę cenę za mocno wygórowaną ( np. przy wysuszaczu z Vibo, który także radzi sobie bardzo dobrze, a kosztuje około 6 zł).

2) Trwałość lakieru

-Z moich kilku obserwacji wynika, że nie jest ona taka rewelacyjna. Producent obiecuje nam do 10 dni trwałości lakieru. U mnie jest to dwa, max trzy dni. Ściąga się on całymi płatami (przynajmniej przy moim procesie malowania, tj. baza, warstwa lub dwie koloru, Insta Dri) i może odpryskiwać, jeśli dużo moczymy dłonie.

3) Zachowanie ws. do lakierów pod nim

- No niestety, nie z każdym lakierem się "dogaduje" na tyle, by dłużej przetrwać w noszeniu. Nie wiem, od czego to zależy. Niektóre potrafią z nim wytrzymać trzy dni, inne tylko jeden. O co chodzi? Nie mam pojęcia :-)

Podsumowując, mimo wszystko go polecam. Insta Dri spełnia swoje kluczowe zadanie czyli wysuszanie w 100%! Ponadto ma kilka mocnych plusów i ja osobiście nie noszę już bez niego koloru na paznokciach. :-)
Niemniej jednak, ma kilka wad, ale myślę, że przewaga plusów przemawia za nim na tyle, że będę po niego sięgać w przyszłości!

Oto efekt Insta Dri na moich krótkich paznokciach:


PS.! Kolor widoczny na zdjęciach to Lovely, seria Gloss Like Gel, nr 151. W rzeczywistości jest to soczysty, dość mocny (ale nie neonowy) róż. :-)

To tyle na dziś kochani! :-) Dobrej nocy Wam życzę w klimacie zupełnie nietypowym (13 st. w grudniu na termometrach :-P). Niech przygotowania do Świąt Was nie przerosną i będą miłym oczekiwaniem na magię Bożego Narodzenia :-) 

Pozdrawiam Was adwentowo! :-)
Wasza Brownie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz