środa, 3 grudnia 2014

Kilka słów o... słodkościach? ;-)

Drodzy moi! :-)

Z racji tego, że bardzo miło mnie zaskoczyliście na Facebooku, postanowiłam dodać notkę w formie małego bonusu :-). Otóż będzie to siedem zagadnień, które są bezpośrednio związane z tematyką bloga i być może już Wam przyszły do głowy, ale nie znaleźliście dotąd tutaj na nie odpowiedzi. Zatem, do dzieła!

#1 
Skąd się wziął taki nick- Brownie? :O

Więc tak: Po pierwsze, jest to mój ulubiony kolor z serii Casting Creme Gloss L'oreala :-) i taki zazwyczaj noszę na włosach. Po drugie, jest to ciastko czekoladowe z płynnym lub bardzo wilgotnym wnętrzem. Jak to się ma do mnie samej? :-) Hmmm... jestem wrażliwcem i często rozpływam się wewnątrz pod wpływem jakiś miłych przeżyć (choć dłonie i stopy mam wiecznie zimne -.-, ale w serduchu ogień :-D) !

#2
Kiedy zaczęłam się interesować kosmetykami i makijażem?

Myślę, że tak na dobre zaczęłam w liceum. Od tej pory coraz bardziej się zagłębiam w kosmetyczny świat, testuję, kupuję, próbuję nowości ze zmiennym skutkiem, doskonalę umiejętności (blendowanie cieni, kreska eyelinerem itd.). Przynosi mi to ogromną frajdę :-).

#3
Jakie są moje ulubione firmy kosmetyczne?

Myślę, że spektrum tych firm jest bardzo szerokie. Zawężę się jednak do trzech najczęściej kupowanych. Będzie to Maybelline, Rimmel, Manhattan (ich produktów mam najwięcej). :-)

#4
Bez czego nie obejdę się w makijażu?

Hmmm... bez wytuszowania rzęs. Dla mnie makijaż oka bez tego elementu jest niekompletny. Natomiast na co dzień nie stosuję podkładu ani kremów tonujących. Krem Nivea soft wystarcza- mam wyrozumiałą i bardzo niewymagającą cerę (dzięki Panu Bogu i dobrym genom) :-)

#5
Dlaczego nie kształcę się w tym kierunku?

Oto jest zagwozdka. Bardzo chciałam i nadal chcę się nauczyć więcej rzeczy technicznych o wizażu. Jest to jakieś moje ukryte pragnienie. Nie do końca wiem, dlaczego nie poszłam tą drogą. Nie żałuję jednak tego, że jestem już pracownikiem socjalnym z wykształcenia i dążę do bycia pedagogiem resocjalizacyjnym. A wizaż jest w moim życiu i będzie :-) nigdy nie jest za późno, być może niedługo rozwinę swoją pasję już w sposób profesjonalny? :-)

#6
Czy ćwiczę/testuję produkty na sobie, czy na kimś innym?

Przede wszystkim ćwiczę i testuję na sobie. Myślę, że jest to też wizytówka moich umiejętności, gdy ktoś dostrzeże makijaż i pochwali, że ładnie wyglądam. :-) Niemniej jednak, chętnie maluję też inne osoby. Zapraszam ochotników do zgłaszania się, może coś pokombinujemy razem! :-P

#7
Czy poza kosmetykami interesuje mnie coś jeszcze?

Oczywiście, że tak. :-) Wszyscy, którzy znają mnie bliżej wiedzą, że bliska memu sercu jest też muzyka. Uwielbiam śpiewać, coś tam podgrywam też czasem. Ostatnio zaczęłam też się interesować zdrową kuchnią, tworzę jakieś fajne dania z moimi najbliższymi :-) I uwaga- często jest smacznie! :-D Chociaż wpadki też się zdarzały ^^. 

Tyle ode mnie w małym bonusie! :-D Śpijcie dobrze, trzymajcie się ciepło, bo pogoda nie chce współpracować niestety :-(. Do następnego!

Wasza Brownie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz